soundtrack of 2015

soundtrack2015

Naast boeken kon muziek natuurlijk echt niet ontbreken in 2015. Hieronder een lijstje van de tien nummers die eruit sprongen. Met name Taylor Swift’s album 1989 heeft me door dit jaar heen geloodst. Haar concert in Keulen behoort dan ook zeker tot één van mijn favoriete momenten van 2015. Wat een topwijf. Daarnaast had vrolijke muziek de boventoon om te compenseren voor mijn veelal miserabele stemmingen. Ook spotify’s wekelijkse playlisten die samengesteld worden aan de hand van mijn muzieksmaak zijn mij erg goed bevallen. Ik kijk nu al uit naar de deuntjes die 2016 gaat brengen.

All About Us He Is We & Owl City
Drums Gaan Boem K3
Baby Don’t You Lie To Me The Fratellis
Reality Lost Frequencies & Janieck Devy
Sexy Als Ik Dans Nielson
Shake It Off Taylor Swift
She’s Kinda Hot 5 Seconds of Summer
Shut Up And Dance Walk The Moon
Unbelievable Owl City & Hanson
Walk On Water Causes

Leave a Reply

