de goedzak

blanketIk ben dol op dekentjes. Winter of zomer. Het maakt me niks. Een dekentje komt altijd goed van pas. Dus toen papa van zijn werk een super zacht en leuk dekentje kreeg was ik natuurlijk meteen verkocht. Helaas wilde papa zijn nieuwe dekentje niet kwijt, dus moest ik het doen met verlangend wegdromen elke keer als ik daar op bezoek was en het broertje er heerlijk onder lag. Gelukkig heb ik zo’n goedzak van een vader die het lijden van zijn dochter niet aan kan zien en dus gewoon nog zo’n superpluizig dekentje regelt. Zat ik vandaag dus als een echt prinsesje onder mijn dekentje op de bank met een goed boek. Dat is het betere leven. Jammer dat morgen de vakantie weer voorbij is.

Leave a Reply

