oud wijf

energy

Het nieuwe jaar is nog maar net begonnen en mijn energieniveau heeft nu al een tragisch dieptepunt bereikt. Het beetje energie wat ik op een dag heb, moet ik uit mijn tenen trekken. Ironisch genoeg is oud en nieuw hiervan de oorzaak. Nou ben ik nooit één bom energie, maar de vakantie begon net een beetje zijn vruchten af te werpen waardoor ik weer redelijk normaal mijn dag door kon komen. Op oudjaarsdag ging het toevallig net wat minder en dook ik dus bijtijds mijn bedje in. Maar met al dat geknal elke paar seconden kun je met geen mogelijkheid een fatsoenlijk oog dicht doen. Ik werd er helemaal draaierig en ellendig van. Uiteindelijk ook om half twee pas echt kunnen slapen. Fijn dat mijn lijf er vervolgens eeuwen over doet om te herstellen van deze “kleine” tegenslag. Oud wijf.

Leave a Reply

