drinkprobleem

water

Geen alcohol drinken is het probleem niet. Genoeg water drinken wel. Twee liter! En dat elke dag opnieuw. Volgens mij heb ik dat nog nooit gered. Een goede reden om daar dus eens wat beter op te gaan letten. Nou heb ik niet de ambitie om die twee liter te halen, maar wat meer drinken op een dag zou echt geen kwaad kunnen. Vooral op mijn werk vergeet ik vaak te drinken, al dan niet omdat ik te lui ben om op te staan. Vanaf nu staat er dus elke dag een halve liter fles water op mijn bureau die leeg ‘moet’ en tot nu toe is dat goed te doen. Volhouden schijnt het moeilijkst te zijn.

Leave a Reply

