I resolve to be more resolute

resolutions

Als we het dan toch over goede voornemens hebben, dan zijn er hier nog een aantal. Ik heb in het laatste jaar nogal wat nieuwe boeken aan mijn collectie toegevoegd die ik nog niet gelezen heb. Hoog tijd om daar wat aan te veranderen. Er is dan nu ook een plank met al mijn ongelezen boeken die (als het effe kan) dit jaar getackeld gaan worden. En daar sluit mijn tweede voornemen goed op aan. Ik ben namelijk onwijs slecht in het wegleggen van boeken als ze me niet bevallen, met als gevolg dat ik veel tijd kwijt ben aan het lezen van boeken die ik eigenlijk helemaal niet leuk vind. Aangezien er een redelijk aantal tweedehands boeken op de plank staan die familie en vrienden niet meer wilden is de kans groot dat er het één en ander tussen zit wat ik inderdaad niet leuk ga vinden. Ik ga dus wat vaker proberen om een boek weg te leggen als ik het echt niets vind. Dat gaat nog moeilijk worden, maar dan heb ik wel meer tijd om te bloggen; iets wat ik ook graag weer wil doen dit jaar. En tot nu toe gaat dat best redelijk. Als laatste wil ik graag weer gaan sporten. Ik roep al anderhalf jaar dat ik na [vul hier een willekeurig iets in] toch echt weer ga sporten. En zoals je wel kan raden, is daar nog niks van terecht gekomen. Nu wil ik echt. Alleen nog even kijken dat mijn gezondheid het toe gaat laten. Kijk, daar begint het alweer. To be continued …

Leave a Reply

