hallo dokter

dokter

Hallo dokter, daar ben ik weer. Volgens mij is dit al de zevende keer in een jaar tijd. Misschien dat we deze keer nou eindelijk eens tot een oplossing voor mijn gezondheidsprobleem gaan komen. Zal ik beginnen met te zeggen dat ik niet zwanger ben (want wat is sex?), geen eetstoornis heb (maar skinny genes) en dat het ook niet aan mijn schildklier ligt (want dat is inmiddels al drie keer getest). Helicobacter pylori is ook niet de schuldige, maar leuk geprobeerd. Toch voel ik me de hele tijd zo moe, met hoofd- en nekpijn en last van mijn maag (hoewel de echte maagpijn inmiddels geloof ik over is). Normaal functioneren is een hele opgave, en sommige dagen dan ook onmogelijk. Ik heb een weekend nodig om bij te komen van mijn werkweek en dan begint het hele riedeltje alweer opnieuw. Tijd om energie om leuke dingen te doen is er daardoor niet. Ik zou graag weer leven in plaats van alleen maar overleven. Heeft u daar iets voor?

Leave a Reply

