sporten ofzo

sporten

Sporten is bij mij het punt niet zo. Beginnen met sporten is een heel ander verhaal. Als ik eenmaal ergens voor betaal, dan wil ik er ook gebruik van maken. Geld weggooien doen we niet aan. Maar ja, een sport uitzoeken kost zoveel energie. Wat wil ik nou eigenlijk? En waar? Hoe laat? En met wie? En kan mijn lijf dat eigenlijk wel aan? Blijkbaar wel, want volgens mijn huisarts moest ik nou juist maar eens gaan proberen om te sporten om te kijken of ik daar energie van zou krijgen. Schijnbaar was dat net het laatste duwtje in de rug dat ik nodig had, want sinds vandaag staat deze meid ingeschreven bij de sportschool. En dan niet zo’n basic-fit of fit-for-free, nee, zo’n luxe sportschool inclusief van alles en nogwat. Het mag wat kosten! Gelukkig kreeg ik nog wel wat korting omdat ik bij het ziekenhuis werk. Dat is dan weer een meevallertje. Vanmiddag heb ik mijn introductieles. Morgen waarschijnlijk spierpijn.

Leave a Reply

