duidelijke keus

wordpress

Al járen is seennothingyet mijn handle voor allerhande social media. Mijn blog kon daarop natuurlijk geen uitzondering worden. Aangezien ik nog niet wist hoe enthousiast ik zou gaan bloggen, ben ik in eerste instantie verder gegaan op een blog die ik al had. Aldoende kwam ik er echter achter dat die site hopeloos verouderd was, wat goed te merken was in het gebruik. Hoog tijd om over te stappen dus. Maar welke host kies je dan: wordpress of blogspot? Het antwoord moge duidelijk zijn en dat heeft maar één simpele reden: seennothingyet was al bezet bij blogspot. Soms is keuzes maken echt niet zo moeilijk.

Leave a Reply

