January wrap-up

wrapup1

Januari zit er alweer een flink aantal dagen op. Tijd om even te bekijken hoe ik het er tot nu toe vanaf gebracht heb met mijn goede voornemens van dit jaar. Gelukkig valt dat reuze mee. Naast het sporten en meer water drinken, heb ik ook al een flinke deuk in mijn plankje met nog-te-lezen boeken gemaakt. Maar liefst acht boeken heb ik alweer weggelezen dit jaar. Alsof een mens niks beters te doen heeft. Elke ochtend en avond even een kwartiertje lezen scheelt toch echt. Daarnaast is het ook erg fijn om de dag te beginnen en eindigen met een (goed) boek, dus dit is een gewoonte die we er maar in moeten houden.

Natuurlijk gaat het niet allemaal van een leien dakje en heb ik inmiddels een keertje sporten overgeslapen doordat ik geveld was door een griepje (die keer hoop ik overigens nog in te halen). En zijn er ook twee nieuwe boeken op de boekenplank verschenen – de verleiding was te groot. Zolang er maar meer boeken van het plankje verdwijnen als dat erbij komen, maak ik me nog niet zo’n zorgen.

Qua gezondheid is er nog geen pijl op te trekken. De ene dag gaat het prima en de andere dag ben ik zo brak dat ik om één uur alweer toe ben aan mijn bed. Een volle werkweek maken is dan ook echt zwaar werken! En hou dan maar eens tijd en energie over voor leuke dingen. En laten we het dan maar helemaal niet hebben over mijn huisje dat inmiddels wel eens aan een grondige poetsbeurt toe is.

Leave a Reply

