body and mind

sickday

Yes, dacht ik vrijdagochtend enthousiast. Weer een week overleeft, nu alleen nog een paar uurtjes werken en dan op naar een heerlijk weekend vol leuke dingen. Mijn sporttas stond ook al klaar naast mijn bureau, zodat ik ‘s avond meteen door zou kunnen om nog wat gewichtjes te heffen in de sportschool. Ik zag het helemaal zitten. Lekker fris het weekend in. Mijn lijf hield er echter een andere redenering op na. Die dacht yes, een week hard werken achter de rug, nu kan ik in het weekend mooi dat griepje even verwerken. Mijn sporttas ging dus ongebruikt weer mee naar huis. En in plaats van spiermassa te kweken bij de fitness, lag ik binnen een mum van tijd languit op de bank. Dat werd dus geen kraamvisite en niet naar de film met het broertje. Het zoveelste weekend dat in het water valt, omdat mijn lijf niet wil wat ik wil. Het is maar goed dat ik niet mag vloeken.

Leave a Reply

