te vol of te veel

books

Mijn boekenkast zit te vol. Dat is natuurlijk geen nieuw probleem. Maar hoe voller dat ding wordt, des te onoverzichtelijker de hele bende erbij staat. Daar gaat mijn mooie strak-georganiseerde juweeltje. Ook wel enigszins verontrustend als je bedenkt dat ik zo’n anderhalf jaar geleden nog ruim vier lege plankjes had. Nu liggen boeken gestapeld zodat het hele riedeltje er in ieder geval nog maar in past. Hoog tijd voor een nieuwe boekenkast dus. De nieuwe locatie van de kast is het punt niet, de kast uitzoeken is een heel ander verhaal. Want het liefst wil ik niet zo’n saaie kast met vijf planken, maar iets origineels en speels, want standaard past echt niet in mijn huis. Maar ja, iets leuks is al snel duur, en naar mijn mening ook vooral te duur. Gelukkig is er dan ook nog de IKEA met zijn ruime aanbod aan kasten. Misschien dat een combinatie van verschillende kasten stiekem gewoon precies is wat ik zoek.

Leave a Reply

