little by little ♪ the Fratellis

muziek1

Bloggen; hoe moet dat ook alweer? Goede voornemens zijn maar moeilijk vol te houden als je gezondheid niet optimaal is. En daarnaast was ik ook afgeleid door boeken, bookstagram, en bookbloggen, wat natuurlijk niet hielp om deze blog bij te houden, maar wel allemaal ontzettend leuk is. Om weer even op gang te komen, wil ik even een nummertje delen wat ik de laatste tijd met geen mogelijkheid uit mijn hoofd krijg – en daar heb ik overigens totaal geen probleem mee. Wat een lekker nummer, niet alleen qua melodie, maar ook qua zang en tekst. Ik krijg er een heerlijk vrolijk en zomers gevoel van, zeker nu het zonnetje ons gehele dagen vereert met haar stralen.

Leave a Reply

