lady of the flies

vliegen

Onlangs las ik eindelijk lord of the flies geschreven door William Golding en ondertussen begon ik zelf ook wel aardig een lady of the flies te worden. Ik kan nog geen raam tien minuten open hebben staan of er zitten alweer drie vliegen binnen. Ik denk dat ik op een doorvlieg route woon. Of zou mijn huis toch echt zo vies zijn?

Hoewel het gezoem irritant is, is mijn grootste frustratie dat al die vliegen binnen mum van tijd op de konijnenkamer zitten. En als ik ergens geen tolerantie voor heb dan is het vliegen bij mijn konijnen. Ik zie de maden alweer voor me. De geïmproviseerde vliegenmepper heeft dan ook al aardig wat slachtoffers op zijn telling staan. Helaas lijkt het vaak alsof ik hydra aan het bevechten ben. Voor elke kop die ik eraf hak, komen er twee nieuwe voor in de plaats. Gelukkig zijn de vliegen meer geïnteresseerd in de keutels dan de konijnen en lijken mijn pluizenballetjes vooralsnog meer last te hebben van de klappen van het meppen, dan van de vliegen. The hunt continues …

Het boek is overigens totaal geen aanrader.

Leave a Reply

