oma weet raad

bij

Nadat mijn lijf me al dik anderhalve week plaagt met extreme vermoeidheid en willekeurige aanvallen van maagpijn werd besloten dat keelpijn er ook nog wel bij kon. Jottem. En dan ook niet een lichte keelpijn, nee, dan wel meteen de laat ik alsjeblieft nooit meer hoeven slikken of praten variant. Woensdagavond dus, voor de verandering (hahaha), weer vroeg naar bed.

Helaas biedt slapen geen oplossing en besluit ik het internet maar eens te raadplegen wat ik in hemelsnaam aan de keelpijn kan doen. Gelukkig weet oma raad en heb ik een paar uur later allerlei middeltjes in huis die de keelpijn zouden moeten verminderen. Naast Strepsils (mama weet ook raad), heb ik een zak dubbel zoute drop, een pot honing en een doos ijs gescored. Als dit niet helpt, dan weet ik het ook niet meer.

PS. constant klagen (over je gezondheid) is medisch verantwoord. Anders word je een binnenvetter en daar krijg je weer maagpijn van. Pure preventie dit.

Leave a Reply

