the sound of silence

klok.png

Soms merk ik dat ik toch wel een beetje dat blonde van mijn moeder heb meegekregen (sorry mam). Zo zat ik vandaag een album op spotify te luisteren toen het geluid ineens wegviel. Dat gebeurt op mijn werk wel eens vaker en meestal is hij dan de connectie met de server kwijt. Maar dat was niet het geval. Ook de teller van het liedje (a minute to think) liep vrolijk door. Een volgend nummer bleek het wel te doen. Toen viel het kwartje. ‘A minute to think’ is letterlijk een minuutje stilte. ha ha. Het was vast tijd voor cup-a-soup.

Leave a Reply

