alle gekheid op een stokje

gekkigheid.png

Uit mijn vorige post blijkt wel dat ik best wel om en met mijzelf kan lachen. Zo ben ik iemand die reuze lol kan hebben om een stapel blikken nadat ik een week heel lui gekookt heb (yes, I can). En wil ik wanneer ik uien sta te schillen nog wel eens spontane keelgeluiden eruit gooien die min of meer het woord ‘ui’ vormen. Ook ‘olie’ is daar een favorietje voor. Ook potato (po-ta-to, boil ’em, mash ’em, stick ’em in a stew) en banana (à la Minions) zijn wat dat betreft favoriete etenswaren.

Daarnaast kan ik helemaal vrolijk worden van de openings tune van bepaalde tv shows, waar ik dan altijd even een zittend dansje bij moet doen tot grote ergenis van mijn broertje (ik doe het ook als hij er niet bij is hoor, dat is echt niet om hem te plagen). Ideale openingsnummers zijn die van Rizzoli and Isles (want Ierse folk), the big bang theory (om lekker mee te bléren en dat is overigens nog best een uitdaging) en game of thrones (spontaan kippenvel).

Laatst was er ook een voorstukje van de film Hop waarbij dezelfde flauwe grap toch erg leuk bleef (waardoor mijn moeder dan weer om mij moest lachen, you’re welcome). Maar het is toch ook gewoon dol amusant als een (mooie) man met compleet idiote glimlach even hardhandig terug op aarde wordt gezet door een konijn. Ja toch?! Ik vind het in ieder geval nog steeds leuk. En ik moet die film dus ook nog steeds een keer kijken.

Leave a Reply

