verleiding

Het was mij bijna gelukt om een maand geen boeken te kopen, want – laten we eerlijk zijn – na die 18 boeken die ik in juni kocht, heb ik nou niet direct een gebrek aan leesvoer. Dan moet je alleen niet de één-na-laatste dag van de maand in de stad lopen waar juist een boekenmarktje staat opgesteld. Als boekenworm kan je daar natuurlijk niet met goed fatsoen voorbij lopen.

bookhaulIk loop er wel eens vaker langs, want deze boeken/platen/dvd markt staat er wel vaker, maar ik heb er nog nooit wat gehaald. Dat was dit keer wel even anders. Meteen het eerste kraampje was het raak. Niet alleen hadden ze Engelse boeken, nee, ze hadden fantastische Engelse boeken. Voor ik het wist had ik vijf boeken in mijn handen die ik ook allemaal mee naar huis heb genomen. Twee daarvan stonden al op mijn leeslijst en de drie anderen waren van auteurs waar ik al meer van gelezen hebben. En voor 50 cent per stuk kon ik ze toch echt niet laten liggen. Nu alleen nog even een mooi plekje in mijn boekenkast zoeken voor deze nieuwe aanwinsten.

Leave a Reply

