dankbaar

dankbaar.png2016 zit er alweer bijna op. En hoewel ik niet het idee heb dat het een heel goed jaar was (wat hoogtepunten daargelaten), zijn er gelukkig wel veel dingen in mijn leven waar ik onwijs dankbaar voor ben.

  • Mijn ouders! Wat fijn dat er mensen zijn die altijd voor je klaarstaan, of het nu goed of slecht met je gaat. Weten dat er altijd iemand is om op te leunen of om juist een fijne dag mee te beleven geeft zoveel rust. Lieve papa en mama bedankt voor jullie onvoorwaardelijk liefde. Ik hoop dat jullie weten dat ik ook heel veel van jullie hou.
  • Lieve familie, vrienden en collega’s. Ik zal de eerste zijn die toegeeft dat ik iedereen lang niet zo vaak zie of spreek als ik zou willen, maar het is zo fijn hoe vertrouwd het is als we wel bij elkaar zijn.
  • Mijn konijntjes. Zonder deze twee pluizenbolletjes zou mijn leven een stuk minder vrolijk zijn. Elke dag begint toch al meteen goed als er twee snoetjes op je zitten te wachten. Alleen al bij het zien van deze schatjes wordt mijn hart blij. Zoveel liefde!
  • Mijn huisje. Wat ben ik blij met mijn eigen plekje en alles wat daarbij hoort. Ik kan heerlijk genieten op mijn luxe bank onder een warm dekentje met uitzicht op een goed gevulde boekenkast. Wat wil een mens nou nog meer?
  • Mijn autootje. Ik vond het zo spannend om een auto te kopen, maar ik heb zeker geen spijt van mijn keuze. Hij rijdt heerlijk en ik word altijd blij als ik achter het stuur zit. Mijn Gouden Koets, zoals mama hem zo mooi noemt.
  • Mijn werk. Oké, ik klaag echt wel eens en het gaat niet altijd even makkelijk, maar meestal vind ik het toch wel leuk. Enne, een fijn inkomen is ook niet verkeerd, anders kon ik al die leuke dingen natuurlijk ook niet doen. Heerlijk om daar geen zorgen om te hebben.
Leave a Reply

