hallo 2017!

2017

Nu alle terugblikken van 2016 erop zitten, is het tijd om vooruit te kijken naar 2017. Stiekem heb ik namelijk best wel wat goede voornemens, ook al zijn ze niet allemaal even concreet. Zo wil ik regelmatiger gaan sporten, een betere balans vinden tussen gezondheid, werk en leven, meer recepten uitproberen, een paar kilo aankomen, en actiever bloggen. Ik merkte vorig jaar dat het bloggen één van de eerste dingen is die ik laat vallen als ik het te druk heb of als het niet goed met mij gaat. Zonde! Want ik vind het wel leuk, ook om later terug te lezen. Die blogloze periodes moet dus maar een eind aan komen. Maar ja, hoe doe je dat?

Allereerst natuurlijk: tijd vrijmaken om te bloggen. Kijk, daar komt meteen die werk/leef balans om de hoek kijken. Enne, wat minder lezen maar in plaats daarvan zelf schrijven zal ook helpen. Vorig jaar had ik ook een aparte blog over boeken, maar ik verwaarloosde of de één of de ander, of allebei, dus dat werkt klaarblijkelijk niet. Tijd dus om leven en lezen samen te voegen en te kijken hoe dat bevalt. Ik heb nog geen idee hoe dat uit gaat pakken, maar we gaan het meemaken.

2017: ik ben er helemaal klaar voor!

Leave a Reply

