it’s a hard-knock life

wek.png

Donderdagochtend begon na een super relaxte vakantie het werkende leven weer. En er waren welgeteld drie redenen waarom ik dit niet leuk vond:

  1. Mijn wekker ging veel te vroeg! Ik kan mij echt niet herinneren wanneer ik voor het laatst door mijn wekker gewekt ben, maar vanochtend was het zover. Ik was echt nog lang niet klaar om mijn warme bedje te verlaten. Oh cruel life!
  2. Buiten was het koud en omdat het woensdag geregend had was het ook nog eens glad. Laat ik daar nou allebei niet van houden. Bibberend ging ik over de weg, en dat was echt niet alleen van de kou. Gelukkig ben ik heelhuids op mijn werk aangekomen.
  3. Ik moest nog 50 pagina’s in mijn super spannende boek, maar had geen tijd om deze voor het werk uit te lezen. Zo zat ik dus nog een tiental uur langer in spanning en probeer je dan maar eens op je werk te concentreren!
Leave a Reply

