oh denneboom, oh denneboom

christmas

Na het eind van 2016 en het einde van mijn vakantie was het nu ook tijd om mijn Kerstboom gedag te wuiven. Al een aantal dagen ratelde de naalden vrolijk naar beneden als ik het ook maar waagde naar de boom te kijken, dus ik had mij er al lang op voorbereid dat het aftuigen een stekelige bedoening zou gaan worden. En inderdaad, ik was net een stekelvarkentje. Maar toen moest het leukste nog komen; de boom moest namelijk de deur uit. Tegen de tijd dat de boom buiten stond was hij kaal en had ik een groen tapijt waar je liever niet met je blote voeten op loopt. Maar dat is een feest om op te vegen, want je kan in ieder geval goed zien waar je geweest bent!

Klik nog even verder als je benieuwd bent naar het filmpje van het naaldentapijt …

Leave a Reply

