gelezen: boek IV

inhaarnaam.png

Ik kwam dit boek voor het eerst tegen op het boekenfestijn, maar liet het de eerste keer liggen omdat ik al zoveel andere boeken had uitgezocht. De tweede keer dat ik bij het boekenfestijn was en het boek weer in mijn mandje belandde, heb ik het wel meegenomen. Blijkbaar sprak iets me toch aan (de mooie cover buiten beschouwing gelaten).

Dit boek gaat over Charlie die ervan overtuigd is dat ze 21 januari vermoord gaat worden en detective DD Warren die interesse heeft voor de zaak. Reuze spannend dus, waardoor ik dit boek ook vrijwel in één keer uitgelezen heb. Hoewel ik een aantal elementen wel kon raden, zag ik de ontknoping toch niet aankomen. Ook vond ik de schrijftstijl erg prettig om te lezen en waren het fijne karakters om je in te kunnen verplaatsen. Aangezien dit het 6e boek in de serie over DD Warren is, moet ik misschien toch de eerdere boeken ook eens opzoeken … nadat mijn huidige rij ongelezen boeken van de plank is verdwenen natuurlijk. Discipline is soms wel zwaar hoor.

Leave a Reply

