verlatingsangst

konijn1

Konijn Bennie zit momenteel bij de dierenarts om aan zijn kiezen geholpen te worden en ik zit te wachten tot meneer weer naar huis mag. Ik vind het altijd zielig om hem daar achter te laten. Niet alleen omdat hij daar natuurlijk niet voor de lol zit, maar ook omdat ik niet weet of hij zich in de steek gelaten voelt. Het arme knulletje is al een keer verlaten en dat lijkt mij meer dan genoeg. Zou hij snappen dat Izzy en ik vol spanning zitten te wachten tot ik hem mag halen, of zit hij zielig in een hoekje alleen te zijn. Mijn arme knulletje.

update: ach germ! Blijkt dat mijn mannetje naast haken op zijn kiezen ook nog eens een haarsliert van 15 cm aan zijn kies had hangen die vrolijk zijn slokdarm in ging. Ik word al misselijk als ik eraan denk. Ik snap soms niet dat dat konijn nog altijd zo lekker zit te eten, daar moet hij toch allemaal last van hebben?!

Bewaren

Leave a Reply

