radiostilte

shoppenEen tijdje terug was ik een weekendje offline en dat was heerlijk! Hoewel één van mijn goede voornemens is om wat minder online te leven, was het geen bewuste keuze om dit weekend mijn computer niet aan te raken. Zaterdag zat ik er lichamelijk een beetje doorheen en heb ik op aangepast tempo in huis gerommeld. Er moet nou eenmaal ook af en toe schoongemaakt en opgeruimd geworden. Waar die voorjaarsschoonmaakkriebels (leuk woord voor galgje!) vandaan komen met temperaturen onder nul weet ik ook niet.

themagicstringsZondag dook ik even het centrum in om lekker wat winkels door te slenteren. Bij de Primark scoorde ik een nieuwe broek in de uitverkoop en bij de Hema kocht ik nieuwe handdoeken voor het toilet en een leuk notitieboek (die heb je toch al nooit genoeg, maar deze heeft ook echt een specifiek doel). De boekwinkel kon ik natuurlijk niet overslaan, hoewel ik dat eigenlijk beter wel kan doen want ik heb voorlopig echt geen nieuwe boeken nodig. Toch kon ik het niet laten om een boek mee te nemen, want een afgeprijsde hardover van één van mijn favoriete auteurs kon ik natuurlijk niet laten liggen. Ik vind Mitch Albom echt fantastisch en ik kan niet wachten om in the magic strings of frankie presto te beginnen. YOLO!

Leave a Reply

