somebun loves you

wp-1486907477121.jpg“Ja, je bent er weer,” roept Bennie terwijl hij blij komt aangehupt vanaf de andere kant van het hok.

“Hoi boefie,” begroet ik hem terwijl ik met mijn badjas aan op de grond neerplof.

“Ik hou van jou,” zegt hij, als hij zijn voorpoten en kop op mijn schoot laat rusten om een knuffel in ontvangst te nemen.

“Ik ook van jou,” antwoord ik hem met een kriebel achter zijn oren.

En daar zitten we dan, samen gelukkig te zijn. Bennie; die met elke verstrijkende minuut verder onderuit zakt en langzaam maar zeker in een plasje konijn verandert en ik met een hart vol liefde voor dat knulletje wie mij elke dag weer blij maakt.

“Dankjewel voor de knuffel,” zegt hij met een wasbeurt voor mijn badjas.

“Dankjewel dat je er bent,” zeg ik met een bakje vol wortel en witlof.

Leave a Reply

