[lezen] maart wrap up

readInmiddels is het alweer april, wat gaat de tijd toch snel! Maar eerst nog een overzicht van wat ik las in maart. Ik verslond 12 boeken deze maand; 4 boeken kwamen van mijn boekenplank, 4 boeken haalde ik uit de bieb en 4 boeken luisterde ik als audioboek. Dat is nog eens een mooie verdeling.

Boek 1: duizend schitterende zonnen van Khaled Hosseini. ★★★★
Boek 2: dwaallicht van Josha Zwaan. ★★★
Boek 3-5: divergent trilogie van Veronica Roth. ★★★
Boek 6: the raven king van Maggie Stiefvater. ★★★
Boek 7: the night rainbow van Claire King. ★★★★
Boek 8: thirteen reasons why van Jay Asher. ★
Boek 9: verdwenen zusjes van Laura Lippman. ★★★
Boek 10: a court of thorns and roses van Sarah J Maas. ★★★★
Boek 11: I am the messenger van Markus Zusak. ★★★
Boek 12: de kunst van het rijden in de regen van Garth Stein. ★★★

Leave a Reply

