[leven] rommelmarkt

IMG_20170427_094732_585Vandaag is het Koningsdag en dat is een feestje waard, vooral omdat we een vrije dag hebben, maar natuurlijk ook een beetje omdat de Koning 50 jaar geworden is. Aangezien het zonnetje ‘s ochtend heerlijk schijnt trek ik erop uit naar het Goffertpark waar een rommelmarkt gehouden wordt. Het is druk, maar gelukkig niet te druk en ik struin heerlijk langs alle dekentjes en kraampjes, vooral op zoek naar boeken (wat anders?). Ondertussen verbaas ik mij erover hoe groot de rommelmarkt is. Na dik 3 uur ben ik totaal gesloopt en heb ik nog niet alles gezien. Maar het weer is aan het betrekken, mijn linnentasje is vol en langzaam maar zeker slaan mensen aan het inpakken, dus hou ik het ook voor gezien met een mooie buit.

IMG_20170427_164205_036

  • Gehaaid (€2,00)
  • A dog’s purpose  (gratis!)
  • twee hazen beeldjes (€1,-)
  • Het spel van de engel  (€0,50)
  • Haar naam was Sarah  (€0.50)
  • Het korte maar wonderbaarlijk leven van Oscar Wao (€1,50)
Leave a Reply

