[lezen] april wrap up

Het schiet niet heel erg op met mijn leeslijst als ik 15 boeken lees, maar vervolgens ook 8 nieuwe boeken koop. Oepsie. #sorrynotsorry. Gelukkig lees ik er nog steeds meer dan ik koop dus in dat opzicht gaat het goed! En het duurste boek wat ik kocht was 2 euro, dus ook mijn portemonnee heeft er niet onder geleden. In ieder geval, in april las ik 6 boeken van mijn eigen planken, 6 boeken uit de bieb en 3 boeken luisterde ik via storytel.

Boek 1: dumplin’ vam Julie Murphy. ★★★
Boek 2: the rosie effect van Graeme Simsion. ★★★
Boek 3: spellwright van Blake Charlton. ★★
Boek 4: every day van David Levithan. ★★★★
Boek 5: matched van Allie Condy. ★★
Boek 6: op de tweesprong van moeten en willen van Elle Luna. ★★
Boek 7: the edge of normal van Carla Norton. ★★★
Boek 8: on the other side van Carrie Hope Fletcher. ★★★
Boek 9: down with the shine van Kate Karyus Quinn. ★★★★
Boek 10: makkelijk leven van Herman Koch. ★★★
Boek 11: long may she reign van Rhiannon Thomas. ★★★★
Boek 12: earthfall:redemption van Mark Walden. ★★★
Boek 13: the absolutist van John Boyne. ★★
Boek 14: cinder van Marissa Meyer. ★★★★★
Boek 15: simon vs de verwachtingen van de rest van de wereld van Becky Albertalli. ★★★

Leave a Reply

