[leven] leeftijd

Ik voel me niet oud, totdat ik mij besef dat:

  • ik er echt over na moet denken hoe oud ik ben als mensen het vragen;
  • mijn broertje dit jaar 25 wordt;
  • mijn vader al een paar jaar geen 50 meer is (sorry pap);
  • ik al 20 jaar fan ben van dezelfde band;
  • al mijn vriendinnen gaan samenwonen / trouwen / kinderen krijgen;
  • de nieuwe generatie op zijn telefoon kan internetten in plaats van het internet af te moeten omdat mama wil telefoneren;
  • ik tijdens het opruimen nog cassettebandjes, videobanden en een klassieke gameboy tegenkom;
  • ik niet zou weten wat ik zou doen zonder google (of laten we eerlijk zijn, internet);
  • ze “u” en “mevrouw” tegen me zeggen;
  • ik brieven krijg over mijn pensioen (nog maar 40 jaar werken!).
Leave a Reply

