[leven] netwerken

Donderdag was ik na drie dagen thuis werken, omdat het even niet zo goed ging, eindelijk weer op mijn werk. Bij binnenkomst kom ik meteen al een collega tegen van mij oude afdeling, dus ik loop met haar mee om weer eens aan te schuiven bij hun dagelijks ochtendpauze. Het werk kan wel even wachten. Na de pauze loop ik nog even door naar een andere collega die ik al een tijd niet gesproken heb en die ons binnenkort helaas gaat verlaten. Ook daar is het erg gezellig en pas anderhalf uur later vertrek ik naar mijn eigen afdeling … om daar vervolgens aan te schuiven bij onze dagelijkse pauze want er worden Bossche bollen getrakteerd om een publicatie te vieren.

Maar dit classificeren we niet als 2.5 uur pauze houden / bijkletsen. In vaktermen heet dit namelijk gewoon netwerken! Nooit gedacht dat ik daar zo goed in zou zijn.

Leave a Reply

