[lezen] may AtoZ wrap up

Deze maand daagde ik mezelf uit en deed mee aan de AtoZ readathon van Denise Hardwood. Hierbij was mijn doel om alle letters van het alfabet te verzamelen met de eerste letter van de woorden in de titels van de boeken die ik deze maand las. Een voorbeeldje; met het boek beauty queens van Libba Bray kon ik de letters B en Q afstrepen. In totaal las ik deze maand 17 boeken, waarvan 6 boeken van eigen plank, 8 boeken uit de bieb en 3 audioboeken.

Qua aantal was dat natuurlijk al een groot succes en ook het alfabet kon ik met deze 17 boeken netjes afstrepen. Oké, ik heb iets gesjoemeld met de X, maar dat was ook een lastige. Uiteindelijk had ik er nog wel twee titels voor gevonden (mede dankzij opa en oma), maar ik wilde geen extra boeken aan mijn toch al zo lange leeslijst toevoegen. Afijn, de onderstaande boeken las ik in mei:

Wat ik in juni allemaal precies ga lezen weet ik nog niet, maar in ieder geval staat Cress van Marissa Meyer op het programma (want deze moet binnenkort terug naar de bieb) en is de kans groot dat ik in Shadowcaster van Cinda Williams Chima duik. Ook krijg ik halverwege de maand als het goed is the vanishing throne van Elizabeth May binnen en ik kan niet wachten om het slot van deze trilogie te lezen.

Leave a Reply

