[leven] what the ….

Een hele tijd terug schreef ik een gefrustreerd stukje over niet functionerende geldautomaten. Het hoogtepunt van mijn frustratie was daarbij de geldautomaat die volgens het bonnetje keurig 60 euro aan mij had gegeven, maar waarbij vervolgens maar 20 euro uit het apparaat kwam. Gelukkig heb ik na contact met de bank, en een paar weken wachten, dit geld terug gestort gekregen op mijn rekening (dank ING).

Schijnbaar was ik niet de enige met frustraties over dit apparaat, maar waar ik mijn frustratie van mij aftik, rijdt een ander doodleuk de supermarkt in om een ramkraak te plegen (die overigens mislukte; zie filmpje). Dat is dus de winkel waar ik mijn boodschappen doe. Echt absurd. Maar vooral dat het half mei gebeurt is en ik daar nu pas voor het eerst iets over hoor.

Mocht het nou nog eens heel hard regenen, dan weet ik nu in ieder geval hoe ik droog boodschappen kan doen …

Leave a Reply

