[lezen] juni wrap up

In juni las ik 6 boeken van mijn eigen planken, 1 boek leende ik van mijn vader, 7 boeken kwamen uit de bieb en 2 boeken luisterde ik via storytel. Dat maakt in totaal dus 16 boeken en ik weet eerlijk gezegd ook niet hoe ik het de laatste tijd voor elkaar krijg elke maand zoveel te lezen. Maar aangezien ik deze maand meer boeken aan mijn leeslijst toevoegde dan ik er daadwerkelijk las, schiet het al met al nog niet op. #bookwormproblems

  1. De geschiedenis van de liefde door Nicole Kraus. ★★★★
  2. Worth dying for door Lee Child. ★★★★
  3. Mars door Andy Weir. ★★★★
  4. Trapeze door Simon Mawer. ★★★★
  5. The forgetting door Sharon Cameron. ★★★
  6. Gehaaid door Steven Hall. ★★★
  7. Ma door Hugo Borst. ★★★★
  8. Cress door Marissa Meyer. ★★★★
  9. De statistische waarschijnlijkheid van liefde op het eerste gezicht door Jennifer E Smith. ★★★
  10. A court of wings and ruin door Sarah J Maas. ★★★★★
  11. The memory box door Eva Lesko Natiello. ★★★
  12. Een hart van steen door Renate Dorrestein. ★★
  13. Elke dag maandag door Jessica Brody. ★★★
  14. Tightrope door Simon Mawer. ★★★
  15. Kids of appetite door David Arnold. ★★
  16. Artemis fowl door Eoin Colfer. ★★★★

Voor juli heb ik alvast een aantal boeken op het programma staan. Zo liggen er al drie boeken van de bieb klaar om gelezen te worden, namelijk: animal farm van George Orwell, the unlikely pilgrimage of harold fry van Rachel Joyce en one van Sarah Crossan. Daarnaast heb ik natuurlijk nog genoeg boeken van eigen plank die ik nog moet lezen. Dus aan opties geen tekort.

Leave a Reply

