[on my mind] nieuwe rubriek

Het is al een tijdje wat stiller op mijn blog. In juni had ik niet zoveel inspiratie en nu ik in juli wel weer inspiratie heb, ben ik eigenlijk te druk met van-alles-en-nog-wat om even rustig te gaan zitten om een berichtje te tikken. Zul je net zien. In deze nieuwe rubriek “on my mind” ga ik voortaan schrijven over dingen die mij bezig houden of over rare gedachtekronkels. Heb jij bijvoorbeeld ooit wel eens echt nagedacht over de stickers op je appel? Ik dus wel en dat bleek uiteindelijk nog interessanter te zijn dan ik dacht. Maar ik kan bijvoorbeeld ook uren/dagen/weken bezig zijn met het uitzoeken van mijn nieuwe elektronische apparaten en waar denk ik dan allemaal over na? Vanaf nu schrijf ik het op.

Leave a Reply

